Haha

Hejhej,
Pratar atm i tfn med Linus ^^ H3h3h

Idag har jag haft astråkigt, var hemma hos Angelica och hämtade min väska med mitt smink, plattång och sånt förut ^^

Hoho, jag och linus pratar med ngn random pedofil, kul <3

EpicBoB | Do you really wanna be the star of this? säger (23:48):

Linus skickade din msn

Han tkr du är ashet riktigt tänd på dig

!!!

EpicBoB | Do you really wanna be the star of this? säger (23:50):

så svarar du inte!

frank säger (23:51):

vem e det

EpicBoB | Do you really wanna be the star of this? säger (23:51):

Linus kompis! : D

frank säger (23:51):

ok

EpicBoB | Do you really wanna be the star of this? säger (23:51):

fan drygt!

frank säger (23:53):

vadå

EpicBoB | Do you really wanna be the star of this? säger (23:53):

häähäää

Linus äääälskar dig

skicka bild på din kuk till honom!

frank säger (23:53):

hahaahah

EpicBoB | Do you really wanna be the star of this? säger (23:54):

Kan inte du smeka hans styva bröstvårtor med ditt kletiga ollon?

Sen blockade han mig :(   :(   :(   :(   :(   :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0