HAHA, epic

HAHAHAHA, alltså... idag... allt har bara vart så epic... fail XD

Btw, Frida är en av de roligaste personer jag träffat XD

Well, well. Jag var iaf på gymnasiemässan, och innan det fikade jag med Jennie och Angelica, sen kom även Frida : > och ännu senare Alex.

Haha, jag lyckades skämma ut mig ganska hårt på måg lol <3
Moonwalk <3
Även kommit fram till att jag måste vara dum i huvudet, och blind -.-"

Hoho, jag och Angelica såg en ashet kille där. och självklart gick Angelica och berättade för typ alla hon såg där att hon tyckte han var snygg. Till och med till glöggtanten!
Men det var ingen annan som tyckte att han var snygg, Jennie beskrev honom som "en av de fulaste hon sett"
till o med fulare än en viss person på min skola som jag riktigt hittat charmen i HAHA!

Iaf, jag har matteprov som jag verkligen(!!!!) inte pluggat till imorgon. Inte gjort ngt alls, srsly. (haha nu får jag fan kämpa om jag ska ha kvar mitt jävla VG+)
Eftersom jag inte pluggat alls och min mattebok låg hemma hos Angelica så åker jag hem till henne efter att vi vart på måg och hämtade den... Men! så möter jag Frida på busshållsplatsen när jag ska hem därifrån, och får den briljanta idén att lägga boken i hennes väska, och ja... nu fattar ni själva... jag glömde ofc boken i hennes väska... Så nu kan jag fan glömma att vara 4de bäst i 9an på provet som förra gången utan kommer ligga ngnstans runt 40de bäst -.-"
SUX! 
 
Well, nu vette fan vad jag ska göra ärligt talat... kommer gå åt helvete! och kan nog inte göra omprov för att jag har prao nästa vecka, that means att jag inte hinner göra det innan betygen är satta : <

Btw, fäään vad snabbt terminen gått ändå :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0