h3h3

Huhu, megaboring morgon : <
Vaknade trött som fäään! 40 minuter försent -.-"
Sen gick jag till skolan för att ha hemkunskap med franskan,
Boring SOM FÄÄÄN, bara massa jävla töntar som jag stör mig på : <
Alltså... det är något konstigt när man kan säga att Anders nästan är normalast i rummet,
Vart är Jesper? : ( ... prao?
Men jag tiggde iaf till mig en rast och gick ut o rökte med Jennie när Angelica hämtade sina gympasaker, och vi gick te jätten och sånt ^^

Men iaf, nu gick alla ifrån på rast, men jag sitter kvar ensam i hemkunskapssalen och dricker kaffe.
HAHA, känns lite mobbat men mysigt : >
Väntar på att Frida och Angelica ska komma från gympan , dom är fucking assega -,-"

Och det visade sig att Angelica inte visste att vi hade bestämt att det blir filmkväll hemma hos henne ikväll, fast att vi pratat massa om det AHHAHAHA, men det blir nog så ändå, göttans, kanske får lite pengar av mamma så att jag kan köpa godis också :>>
Vi ska kolla på latinoporr HAHAH, eller nah, kanske inte...
Hoho! kul skare bli iaf ^___^


Like a star you fade, you fall, you never look back <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0