Gtfo -.-"

Wäh!
Gmorning everyone, sitter i ett grupprum med Jennie och Cornelia, lyssnar på Secondhand Serenade och låtsas arbeta
: >

Jag har fortfarande inte gjort något på mitt musikarbete som ska in IMORGON.
Och i eftermiddag har jag utvecklingssamtal, kul?
Kommer få så jävla mkt skit för att jag halkat efter för att jag helt enkelt inte orkat jobba denna terminen.

Well, börjar bli gött med stressad med allt skolarbete nu, ska skriva hemkunskapsarbetet också, sen har jag SO, matte och engelska som jag håller på att halka efter i -.-"

Och jag har bara 1 pack cigg och INGA pengar... >.< this sux!

Jag försov mig 20 minuter imorse = bara 40 minuter att göra mig iordning på, sux!

Vädret suger! Regn hela fucking tiden, even though att det är lite bättre idag.

Nä fan vad jag ska klaga då...

Kommentarer
Postat av: F-kiss

20 min? Cassandra lilla vännen, jag har vaknat klockan 11 ! 20 min är inget ;P

Och va fan, jag har bara typ, tio minuter på mig att göra mig iordning på på morgonen, så, gnäll inte :P



PUSS OCH KRAM, FÖR DET ÄR EN GILLA CASSANDRA DAG IDAG!(det var meningen att det skulle rimma, vet inte hur, men, jaja...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0