Fuckers :*

Hann inte blogga igår kväll... eller orkade inte, kollade på Grey's Anatomy och Heroes : D

Igår åkte jag till gbg efter skolan ^^
Träffade Xisco :D:D<3, sen även Robin, Robin och Daniel. Gjorde inte så mkt ^^
Var hemma hos Robin, var på ica, satt i svalen osv.
Trevligt <3 Fast att det var som in i helvete kallt : <
Typ minusgrader och min jacka är übertunn ._.

Haha, jag är i skolan och har astråkigt : (
Stör mig på fucking vädret, hur jääääävla kallt som helst...

Men.. filmkväll och sova hos Angelica med Xisco på fredag?

Och på lördag ska jag och Jesper fira halloween eftersom jag missade min (A)
Titta på skräckfilmer och äta godis <3


Men... nu ska jag återgå till "skolarbetet" aka. prata med Angelica och Jennie i ett grupprum.

:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0