...

Alltsååå.... HAHA,
Det var värsta fult igår när jag och linus skulle se filmen (och killen var inte alls snygg ): )
Jag bad honom massera mig, så började han massera in non-stop choklad över hela min rygg och sen slicka up det HAHAH, men jag var för trött för att hindra honom. lol!
Han tog även bilder på min rygg som kanske kommer upp sedan XDXD ... Aja... jag är väldigt kletig nu iaf :(

Orka att jag ens är vaken nu. Vaknade för några minuter sen -.-"
Och jag har inte ens smink med mig för jag trodde inte att jag skulle sova här. Har inte med mig något alls faktiskt, bara cigg lol. Men som tur är, så är linus gay och jag kan låna plattång och smink. LOL!

Well, nu ska jag dra, fixa mig lite sen gå till ica, sen åka hem till Trollhättan

Cya later blog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PÖZZ PÅ DIG FÖR VI ÄGER <3

2008-11-29 @ 17:09:05
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0