CP

En snabb sammanfattning om igår

- Ont i magen + illamående
- Hunger
- Skola
- Ingen nyckel hem
- Göteborg
- Nudlar och euroshopper choklad för 10kr
- Cpbarn på tåget hem ifrån Göteborg

Nu tänkte jag ta och beskriva den sista punkten lite mer.
Det satt några idioter på våran vagn på tåget hem till Trollhättan. Och ja... dom var invandrare.
Allt började med att jag satte på lite musik lite sådär lagom högt eftersom att Angelica också ville höra musiken så sket jag i hörlurarna.
Då börjar ungarna(?... kanske 10 år? dom lekte fan med bilar innan vi kom...) battla oss med deras musik, dvs. dom spelade jävla hiphop och arabmusik lite högre, Så jag höjer ännu mer, till båda parterna har på högsta volym.

Då börjar ungfanen kaxa också, vanliga kommentarer som "Emo" , "Gå och skär er" , "Vill ni ha ett rakblad?" osv.osv.
Well, well. Som vanligt så kan jag inte riktigt hålla mina aggretionen inom mig och börjar tjafsa tillbaka.
Och sen kläcker Angelica ur sig den underbara repliken "Jag sväljer hellre ett rakblad än att vara blatte" och en av ungarna (den fulaste ofc) reagerar starkt och går fram till oss och börjar tjata om varför vi tror att h*n är blatte,
HA! 1. h*n bröt som fan 2. Man såg det jääävligt tydligt på utseendet.
Sen undrar h*n vad fan det är för fel med att vara blatte osv.osv. jag och Angelica säger typ inget och så fortsätter det lite så.

Till sist så lugnar h*n ner sig och går och sätter sig igen.Då säger jag lite halvhögt till Angelica "Jag undrar fortfarande ifall det är en kille eller tjej..."
Samma person blir nu ännu surare och kommer fram till oss igen, denna gång med mkt extremare mot argument som "Aa, är du en människa eller ett spöke" och "Skulle jag vara kille för att jag har fitta och bröst" (det som var extremt lol var att hon inte hade några bröst).
Sen fortsätter det lite så, samtidigt som vi battlar lite med musiken.
Men, men. Sen så nämner jag och Angelica Allah och eftersom alla dom var muslimer blir dom skitsura, fast att vi inte pratat nedlåtande om Allah alls, och dom börjar säga idiotiska saker som att våran gud ska hänga sig osv.
Jag tror inte ens på ngn gud! -.-"

Well, well. Sen så hade dom tydligen ringt/smsat sina föräldrar/kusiner/syskon(?) och sagt att dom skulle prata med oss på stationen. Så när vi kommer fram så möts vi av en extremt arg man tillsammans med en kvinna. Dom börjar typ smått hota oss och fråga ifall vi gjort ngt mot deras barn(?) Vi svarar lugnt att vi inte gjort ett piss utan bara bitchat lite om musiken.Då börjar h*n den fula snacka om att vi dissat Allah och koranen... wtf? vi hade inte ens nämnt koranen -.-"Men jag Angelica blir typ asrädda, och mannen skriker åt oss att vi ska dra innan ngt händer oss osv.osv.Asläskigt vare, ungjävlar som inte kan reda ut saker själva. Idioter.

Btw, SHIT vad långt det blev... förstår om ingen orkar läsa det x'D


Kommentarer
Postat av: F-nob

HAHAHA!! Åh, fan vad jag hade gillat att vara med där, jag hade inte dissat "h*n" men föräldrarna hade fått så mycket skit! :P



Postat av: Din Boob <3

HAHA, jag lovar att du inte kunde gett föräldrarna ngn skit, dom började fan hota oss och skrika, hade vi sagt ngt mer så hade dom slått ner oss x'D

2008-11-11 @ 21:42:47
URL: http://epicwinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0