Choklad

Hej. Jag måste skaffa mig ett liv.
Sitter och är ledsen över en sak.
Så går jag ut för att tröstäta, för att mamma hade köpt choklad o kakor o sånt i typ... förrgår.
Sen så har Samanthafettot ätit upp allting. Seriöst... Vi hade massa, och mamma hade egentligen köpt det för att göra mig glad, eller för att jag inte skulle vara sur på henne och komma hem och sånt. Men så äter hon upp det :(
Jag flippa som fan.
haha, var ju sur redan innan somfän, så jag flippade över. HAHAH, seriöst... det är något fel på mig, det är bara choklad egentligen? Men ah... det var ju inte det som jag var sur över.
Jag tror att jag är chokladberoende...
Sen ringde jag min syster och skällde ut henne tills hon blev helt tyst och jag klickade.

Hon är även skyldig mig 5st snickers sedan innan, idiot

Ge mig choklad, kaffe och cigg? <3
Haha, har cigg, men ingen choklad o kaffe :(

Kommentarer
Postat av: from your gay <3

du är smal oO

2008-11-27 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0