Blackout

Fick en såndär blackout förut, som jag inte fått på jättelänge.
Jag bara stod och väntade på bussen när jag plötsligt känner den jävla känslan när jag drabbas av plötligt extremt illamående, jag blir iskall, får någon form av brainfreeze, börjar svettas och känner hur det "svartnar" (infact så blir det helt vitt och blinkar) framför ögonen, jag får lock för öronen och jag känner att jag måste spy.

Eftersom jag inte ville spy mitt framför alla som också stod och väntade på bussen (plus att en person jag kände ett tag stod en bit bort) så gick jag iväg en stund och spydde.
Men det hjälpte ju inte mycket. Jag mådde fortfarande illa och hade den känslan av att mitt skelett frusit till is.

Men jag klarade bussresan relativt bra iaf, men sen när jag kom hem så skakade jag och var tvungen att lägga mig en lång stund tills det blev bättre och jag fick helt återställd syn och hörsel igen, sen gick jag och duschade och så,
Men mår fortfarande illa och jag fryser på insidan av huvudet.

Någon som vart med om samma sak?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som när jag är riktigt låg.. hmm..

2008-11-24 @ 21:57:15
Postat av: Anonym

Frida heter jag btw.

2008-11-24 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0