Heey

fyfan vad jag är trött, precis pratat med Jesperb0y i typ 50 minuter, han är bäääääst!
Men av ren uttråkning tänkte jag att jag gör den här skiten

STEG 1
Namn: Cassandra
Födelseplats: Sverige, lol
Bor: Trollhättan
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Brown
Skostorlek: 39/40
Civilstatus: Partyzebra somfän!
Höger eller vänsterhänt:  Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Fula
Dina svagheter: Alldeles för många
Rädsla:  Måååånga!

STEG 3
Första tanke när du vaknar:  Vafaaan
När somnar du:  Typ... 00.00-04.00 Varierar ganska mkt

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Burger King:  BK<33
Adidas eller Nike: I dont care, neither.
Lipton Ice Tea eller Nestea: . Same shit, different names
Choklad eller vanilj: Choklad lätt! Fan vilken dum fråga -.-"

STEG 5
Svär du?: Nej aldrig, får inte för mamma -.-"
Sjunger du?: Bara men musik på högsta volym så att jag inte hörs<3
Duschar du varje dag? Ja0
Röker du?: Ja0 ._.
Gillar du skolan?: Fuck no, också jävla dum fråga
Tror du på dig själv?: n0p3
Kommer du överens med dina föräldrar?: Verkligen inte

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol ? Ja0
Rökt?: Ja0
Shoppat?: Nja
en hel ask müsli?: Nej?
Ätit sushi?: n0pe
Stått på scen? n0pe
Skejtat: n0pe
Bakat?: n0pe
Stulit något?: Kommer inte ihåg, eller JO! haha  :D
Ljugit? Somfän
Rakat dig?: Ja, haha, alltså inte i ansiktet XD
Kysst någon?: Ja0
Kramat någon?: Nej verkligen inte -.-"
Haft sex?:  n0pe

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Ja0
Varit full?: Aldrig -.-" Men jo
Blivit kallad hora? Oseriöst ja,
Blivit nerslagen? Typ
Busring någon?: Ya0
Gjort något som du ångrade?: ja0
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Nej
Kastat en sten på nån ruta?: Kanske,

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Urf & Adolf <3
Hur vill du dö? I dont care, bara jag är inte är för old
Vad vill du bli när du blir gammal? Jag planerar inte att bli gammal



STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Många <3
Antal CD-skivor du äger?  Inte många, all musik på datorn typ
Antal piercings?: Inga atm, vill ha i tungan och läppen
Antal tatueringar?: Inga atm
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Ofta jag räknar

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Festa, chilla och sånt
Vad ska du göra i vinter?   Vet inte.
När tar du studenten? När jag gått ut gymnasiet
Vad gör du efter gymnasiet?  Högskola
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Mjeh, vet inte än
Vad händer till helgen?  Det är helg. Och typ överby imrn, sen kanske chilldricka annars promenixa med Jesper : >
Vad vill du helst göra just nu?  Sova eller mysa

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Mjeh, mby, inte direkt desperat -.-"
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Helheten,
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? alltså? hAHAHA, cpfråga
Vem är den perversaste person du känner? Jag själv <3 Annars Linus eller Angelica lätt
Hur många gånger har du varit utomland! Orkar inte räkna
Vilket land är bäst? Jag är trött,
Vad är klockan just nu? 01.33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0