Smokin'

Nu är det så att jag slutar röka, helt.
Glömt skriva det i bloggen, men aja.

Skitjobbigt är det, men jag rökte i alla fall inget alls på hela dagen igår, men idag kände jag att jag mådde så extremt dåligt av att inte röka. Fick ångest, mådde illa, kände ett enormt sug, blev opepp osv.
Klarade mig hela jävla dagen fram tills för en stund sedan då jag kände att jag var absolut tvungen att gå ut och ta en för att klara mig, sedan mådde jag dåligt efteråt och kände på allvar att jag måste sluta för min egen skull. Jag mår helt enkelt bara skit av det.

Så nufan, jag ska sluta helt nu. Har ett paket kvar, och det är det allra sista, sedan vägrar jag köpa mer. Ska försöka att inte ta något alls av paketet men ändå... Gör det endast ifall det blir så illa som idag.

Jag var ju hos ngn släkting för att 'fira' och mottaga paket, det var olidligt då jag mest satt i ett hörn och såg allmänt dryg och skräckslagen ut. Sade att jag hade ont i huvudet och mådde illa då jag slapp komunicera, det gick helt enkelt inte, i mitt huvud skyllde jag på att jag var trött på livet men jag visste innerst inne vad det var som spökade med mina känslor och mitt humör.
Så nu! Ska jag sluta somfan!

Jag måste erkänna att jag kommer att sakna det, kommer att sakna morgonciggen, kommer att sakna att gå ut varje rast, kommer sakna mina små promenader, kommer att sakna att tvinga mig själv att ständigt hitta anledningar att gå ut, kommer att sakna den eviga jakten på pengar och cigg helt enkelt.
Men samtidigt kommer det kännas så jävla skönt att vara utan!

Nu tänker jag gå och ta en lång, varm dusch efter min långa promenad i vinterkylan med minusgrader.
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: My

det är riktigt bra gjort av dig, KÄMPA PÅ!

2008-12-27 @ 01:37:29
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: Jolly-good-F-ride...

good for you man! Good for you! I support you 100% persent (Saying it Bjorn Gustafsson style) I'll help you, Im exelent when it comes to stuff like this.. Uuuum, that sounded kinda lame but, well, let's face it, I am kinda lame... :P Read that you, Jennie and Angelica went to Gothenburg, nice :P Liked the jeans ;P I went to a mall near by were I live, We only hade time for 1/4 of it, we were there for about 4 hours, :P Thinking about posting aomething in my blog, butt I think I'll wait untill I can post a photo at the same time :P heh, Miss you cässss, ( I TOTALLY copied an ä) (did it twice) :P see You ehen I get home ( going home the 7th so, we'll see each other in school, I'll be seriously Jet-laged by the time, fosho :P) LOVE

2008-12-27 @ 06:28:14
URL: http://btwjagkanintevickpastortan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0