Sluta röka!

Vet ni hur jobbigt det är att sluta eller?
Ligger här, röksugen som aldrig förr och proppar i mig godis, fast att jag känner mig jättetjock och har gått upp massa i vikt.
Seriöst, det här går inte... Jag klarar det inte... Funderar på att skita i att sluta för tillfället och göra det någon annan gång istället...
Fast det skulle kännas väldigt onödigt, för jag har ju varit så extremt duktig på att trappa ner och så nu.
FyFAN!  jag bryter ihop snart, mitt psyke klarar inte det här ><

Nejfan...  nu ska jag typ lägga mig med hög musik i hörlurarna och låtsas som att jag inte vet vad rökning är...

Kommentarer
Postat av: maya

okej men aja kan tänka på det

2008-12-29 @ 10:06:11
URL: http://mayass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0