Sjukt dålig dag.

I skolan var jag bara allmänt trött och opepp eftersom jag legat uppe och kollat på iPods på datorn hela natten. LOL!
Kollade på Fridas extremt sorgliga bildspel om Diabetes och jag började gråta andra gången jag såg det! seriöst ._."

Sen efter skolan följde jag med Angelica hem eftersom jag var för trött för att ända hem till mig. Där somnade jag självklart nästan direkt. Sedan sov jag ganska länge, och vaknade en stund senare av att jag grät. Men då duschade Angelica så jag somnade om och vaknade när Angelica skulle gå till tåget. Haha! jaa... jag gick hem till Angelica sov i 90 minuter och sedan gick hem XD
Helt sjukt mkt sjuka drömmar drömde jag som jag inte ska gå in på här och nu för att då skulle inlägget bli megalångt.

Aja, sen skulle jag hem, så när jag var utanför mitt hus upptäckte jag självklart att ingen annan var hemma och jag har ju ingen nyckel. Men jag hade lämnat dörren till lägenheten olåst imorse av EN(två) anledning(ar) imorse, för att jag skulle komma in på morgonen(och brist på nyckel att låsa med...) men då har ngn jävel vart där och låst.
Så jag ringde min syster och mja, för att göra en lång historia kort så kom hon och låste upp.

Sedan skällde jag ut henne för att hon är så jävla fjortis och alla snackar skit om henne och hennes fula vänner. haha!
Därefter upptäckte jag att hon ätit upp all choklad vi har hemma... IGEN! Seriöst, hon äter ALLTID min choklad...
Så jag skrek åt henne att hon var fet och skällde ut henne som fan, sen ringde jag mamma och skrek åt henne att min syster ska sluta vara så jävla fet. lol.
Det roliga är att hon är värsta smal.

Sedan! Så missade jag bussen till pappa och får vänta i 2.5h för nästa.

Så gick jag hem, och fick rådamp för att  vi inte hade ngn cola hemma. lol.

Sen! Gick jag ut och mötte Angelica på stationen klockan 9 då hon kommer hem från gbg så får hon umgås med mig i ungefär en timme, för att jag inte orkade vara hemma längre...

Sen! När bussen äntligen kom! Så är det självklart det cpigaste busschauffören ever.
J- *räcker fram 25kr*
H- vaskadu?
J- Va?
H- Vart... ska... du? (haha, värsta nedlåtande)
J- Uhm, till sjuntorp
H- Det kostar 50!
J- Nej inte för ungdom?
H- Ja men vadfan säger du inte det för?! *mumlar random skällsord*
J- Jag sa ju för fan det nu?
H- Har du talfel eller?
J- *mumlar fittgubbe*
Jag räcker sedan fram handen för att ta emot biljetten då han kastar den på det blöta golvet i bussen, som tur är behövde jag den inte men ändå... ska det vara så jävla svårt att vara en trevlig busschaufför?
Plus att det var extremt pinsamt eftersom jag höll upp hela busskön. lol!

haha, pappa kom in nyss och jag bröt ihop totalt. Jag vet inte ens varför jag är så olycklig nu?
Jag är kanske bara allmänt dum i huvudet? Näringsbrist? Sömnbrist? Pms? Utmattning? Bortskämd? Minskat nikotininintag?
Eller kanske för att allt går åt helvete nu? För att jag måste hålla allt inom mig och inte har någon alls att vända mig till?
Utan att jag känner mig så in i helvetes patetisk som bara sitter här varje jävla kväll och gråter helt utan anledning utan att kunna göra något åt det. För att jag känner mig så extremt hjälplös eller för att jag inte har någon kontroll alls över mitt liv just nu?

Nej jag orkar inte... Detta har vart den dåligaste dagen på länge, sjukt ful har jag varit också, och jag vet inte var jag gjort av mitt hårvax heller. Det enda bra just nu är att imorgon är det jullov! och jag kommer förmodligen, förhoppningsvis att få min efterlängtade sömn...


Och jahapp ._." Nu loggade Frida ut, kommer inte få se henne på jättelänge för tönten drar till usa om ett par timmar så jag kommer att sakna henne sjukt mkt. Hon är inte bara rolig, random, söt, bäst osv.osv. Hon är även min trognaste bloggläsare! haha, kommer sakna henne, tvingar henne blogga från USA vafän!


Kommentarer
Postat av: F-lorida (fattaru? fyndigt va?)

nej DU ER BEST!! ^^

Två nya blogginlägg, bara till diger KÄÄS!

Kommer sakna dig med! BÄJSÄMÄÄSSÄÄ! :)

angående "Jag vet inte ens varför jag är så olycklig nu?

Jag är kanske bara allmänt dum i huvudet? Näringsbrist? Sömnbrist? Pms? Utmattning? Bortskämd? Minskat nikotininintag?

Eller kanske för att allt går åt helvete nu? För att jag måste hålla allt inom mig och inte har någon alls att vända mig till? " Ehm, jag framstår som JEEVLIGT flumm, men jag har ett djup, någonstans (vilket jag kinda bevisade med mitt bildspel, btw jag är jävligt rörd över att ni brydde er så mycket! Jag trodde ni skulle vara värsta "meh, lol" men det var ni inte, så, tack :P)

Och jag är jävligt dålig på att trösta människor av någon dum anledning, men LYSSNA är jag jävligt bra på! Så, vad jag försöker säga är i stort sett : Om det krisar, så har du mig! SVÄR! HEDER!! Och vad du än säger tar jag med mig ner i graven...

KRAM CASSANDRA! Och förhoppningsvis får vi båda sova nu på lovet.... KRÄÄÄÄÄM (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0