Shopping!

Just nu är jag extremt trött och utmattad faktiskt.
Sov endast runt fyra timmar inatt, fast att jag stängde av datorn väldigt tidigt, men inte hjälpte det inte...

Fick vakna och gå upp klockan 9, för att göra mig iordning och ta mig ner till stan, där jag först gick hem och hämtade pengar, och sedan drog ner till tågstationen för att åka mot Göteborg med Jennie och Angelica för lite underbar shopping ;)

Vi kollade i en del affärer och även Linus som vi mötte där var med. Mötte även Xisco och Robin A en stund lite senare.
Väldigt nice, fast de otroligt långa köerna, men det får man väl leva med antar jag    ;)

Jag gjorde många fynd på Monki där jag köpte ett par byxor, en cardigan och två stycken t-shirtar för endast 450:- !
Det var 50% på allt förutom min Cardigan som hade legat bland "ej rea" varorna, men det hade den stackars stressade kassörskan missat, så jag tjänade in 150 spänn på det!

Sedan köpte jag även en t-shirt på Carlings, ett par jeans på Weekday och en bh på Lindex. Underbart!
Allt detta för under tusenlappen.




Jag får ursäkta bildkvalitén men jag var helt enkelt för trött för att ta något bättre, så ni får nöja er med det här. Slängde bara upp kläderna lite snabbt på sängen för att kunna visa er på ett ungefär vad jag köpte.


Men hejsvejs hörreni!
Nu är jag alldeles för trött för att fortsätta skriva, hör inte ens vad jag tänker.
Ska ta ett glas vatten, sedan lägga mig med min iPod och försöka sova : )

Kommentarer
Postat av: My

sv; mendu härligt!

monki har så galet söta kläder.

2008-12-27 @ 01:53:15
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: bumbii

HAHAHA XD men sötnos då! =D du är ju för gullig ^^ köper skit för 1000 kr? XD haha :P aldrig att jag skulle göra det xD:D Puss på dig<3<3^^

2008-12-27 @ 02:02:08
Postat av: felicia

godnatt :)

2008-12-27 @ 02:42:58
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: haha okej ;) då säger jag väl godnatt igen då!

2008-12-27 @ 02:53:37
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Carita

aw, vad kul! måste spana in monki idag :*

2008-12-27 @ 11:45:10
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0