Otur is not the win...

Jag hatar Linus...okej där ljög jag, jag älskar honom<3
Bara att han är så jobbig hela tiden, skrev ju i tidigare inlägg att jag skulle våldgästa honom idag.
Så jag satte duktigt väckarklockan på 13.00 för att hinna med bussen in till Trollhättan där jag skulle införskaffa mig ett fritidskort och sedan ta mig till Göteborg.
Så jag tog mig ner till stan, på vägen ringde jag Linus typ 2048204 ggr, plus att jag hade smsat honom.
Men han svarar självklart inte, så jag ringer och smsar Emma och frågar ifall hon vet ngt, men nejdå.
Sen ska jag gå och hämta ut pengar, så funkar inte bankkortet, eller jo, men pengarna har inte förts över för att det är helg. BAJS!
Så jag ringde mamma, hon sa att jag kunde åka till gbg och få pengar av henne där.
Men Linus svarade fortfarande inte i telefon! That faggot!
Förens jag ringde för 109841298 gången då han låg i sängen och sov -.-"
Så frågade jag hur vi skulle göra, men han sa att hans hår såg hemskt ut och han orkade inte.

Så jag tar bussen tillbaka till sjuntorp. Och pratade men Linus i tfn hela vägen, för jao, då kommer han med att han visst ville att jag skulle komma till honom idag. Haha, då blev jag bara allmänt irriterad, så vi bestämde att jag åker till honom imorgon istället ifall jag kan sova där, haha.
Så jag ska ringa honom ikväll och då ska han faktiskt svara!

Haha, Sen när jag väl var framme i Sjuntorp så var det ingen hemma så jag fick ringa pappa och fråga varfan Åsa var, som tur är var hon bara ute på promenad och kom tillbaka inom typ 15 minuter, då jag fortsatte prata med Linus så länge.

Intesting facts;
- Linus gillar The Jonas Brothers och High school musical. Så jag har bestämt att han ska bilda en klubb med Frida och Jennie.
- Jag pratade med Linus när han satt på toa.
- Linus åt en kebabrulle och kollade på DisneyChannel
- Linus är grymt läskig när han skrattar som en häxa åt ingenting...
- Linus säger att det är mitt fel att jag inte kunde komma till honom idag och att jag borde vetat att jag skulle ringa honom klockan 6 på morgonen fast att han inte sagt ngt om det.

Ja...nu ska jag inte göra ngt resten av dagen, och jag har slösat 50 spänn på buss utan att göra ngt... Tjohopp!


Kommentarer
Postat av: your babe<33

HAHAHAHAHAHAHAAHAHA! ring mig sen :D jag vet om du får eller inte :D

2008-12-20 @ 18:02:32
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/
Postat av: Florida

Hahaha! cool snubbe :P

2008-12-24 @ 00:28:10
URL: http://youknowmyblogaddress :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0