OHJA!, oh...ja!

Äntligen fucking lämnat in nästan alla arbeten, allt förutom hemkunskapsarbetet som jag skiter fullständigt i. Jag har inte tid. Och franskan  dårå... haha skiter i ifall jag får underkänt i franska ;O

Är något extremt trött nu, som jag nämnt tidigare i bloggen så somnade jag inte förens runt 5 igår. Råkade somna typ en timme förut när jag jobbade med so'n -____- men det är lugnt!
*does lameass victorydance*


Två sista lektionerna idag var epic, vi(jag, Angelica, Frida och Cornelia) startade ett eget rappfreestyleband, haha omg, synd att man inte kan ladda upp ljud på bloggen, för det var verkligen epic XD

Imorn är det Luciatåg med skolan -.-" måste vara med på 3 föreställningar som tomte... kul... man måste hålla ett barn i handen! .__." Haha, glad att jag inte är tärna iaf, då måste man ha vit klänning på sig och hålla en unge av kvinnligt kön i handen... jag haaaatar småtjejer -.-"...
Jag är rädd för barn... det var... massa... barn! Äckliga små bakteriehärder ew -.-"
Aja, barnet jag håller i är ganska okej fräscht ändå om man jämför med Cornelias som började äta sitt egna snor rakt framför ögonen på mig D:


Btw, har ingen cigg och inga som helst pengar. Jag får panik!

Jag tänker bokstavligt talat döda den person som stal mina 2 paket... döda!!...Okejdå,,, kanske bara slå lite och tvinga den köpa FEM paket till mig... MOHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0