Ohja... Ohja

(lol på tidigare inlägg)

Vaknade imorse lite halvbakis sådär, efter en natt med väldigt lite sömn och väldigt mycket hunger.
En stund efter att Linus hade somnat igår kom jag på att det enda jag ätit på hela dagen var 1 paket nudlar, och dagen innan det desamma. Och 2 paket nudlar på typ 2 dagar räcker inte för Cassandra förstår ni, så jag kunde inte sova för att jag var skithungrig. Aja, åt ännu mer nudlar när jag vaknade igen iaf (Y)

Det har varit asgött att komma hemifrån och vara hos Linus i ett par dagar lol!
Slippa trollhättan is the shit, even though att Linus var lite jobbig ibland, just kidding babe, du vet vad jag syftar på ;D

Imorgon är det fucking julafton, som jag aldrig fattat varför jag firar. Som min mvg-engelska uppsats om julen kan bekräfta, Seriöst, jag är inte kristen och jag haaaatar allt som har med julen att göra, varför i helvete ska jag fira den?
IDK tbh, ingen ger mig en förklaring på det, men, men. Får väl helt enkelt stå ut och hoppas på en ipod + metaltownbiljett haha!

Nu ska jag dra och spela maple! som förövrigt nästan funkar nu, tricket är att man startar den innan antivirusprogrammet kommer igång, på så sätt kan den inte hindra mig från att spela 8D
Haha, bloggar nog lite mer ikväll. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0