Nämen tjena ;)

Idag har vart ganska extremt tråkigt. Iaf i skolan.
Nu sitter jag ju hemma hos Jesper och kollar på Family Guy, det är däremot skitkul.

Jag mådde sjuuukt illa på franskan, så när dom började prata om vita blodkorvar gick jag därifrån och hämtade lite kaffe och sånt. Fyfan. Men jag fick iaf reda på att hon inte ändrat några betyg alls denna termin och det betyder att jag har kvar mitt G! : D Fast att jag inte gjort ett piss för att jag mår illa ungefär varje franskalektion.

(Jesper kom in i rummet och gjorde slafsljud... wtf? )

Aja anyways. Sen hade vi matteprov, gammalt nationellt, relativt lätt men jag hann inte göra sista uppgiften lol, skitsam. Och väääärldens tråkigaste föreläsning om språkutveckling, seriöst... hade jag inte druckit så mkt kaffe så hade jag somnat flera ggr om, jag dampa sönder, var extremt frustrerad av att bara sitt där och inte göra ngt alls med massa koffein i  blodet.

Lol, det var värsta fult inatt när Anglelica sov hos mig, så somnade hon typ 1 och jag var klarvaken, så jag låg och fortsatta prata med henne i hopp om att hon skulle vakna och svara HAHAH, jag är störd!


Funderar på att göra min blogg lite mer personlig, risken är bara att fel personer skulle läsa den.. men... hmm... Aja jag får väl se ^^ Ska sätta mig och glo på Jesper som spelar gitarr nu iaf : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0