Musik<3

Musiken betyder så extremt mycket för mig så att det går inte ens att förklara, kan inte på långa vägar föreställa mig ett liv utan musik, det går helt enkelt inte...
Och jag kan vara helt ärlig och direkt säga, att hade inte musiken funnits där för mig i alla tider så hade jag inte levt för tillfället.

Jag har ganska splittrad musiksmak också, tänkte på det förut när jag hade en playlist med,
Dir en Grey, The killers, Gone with the pain, Slipknot och Secondhand Serenade då ingen av dom banden liknar varandra ^^ Men jag älskar det <3


Hoho, Jag och Robin har startat en klubb! IWLWM, I wouldn't live by now without music.
Någon som vill joina? : D
Bästa klubben på länge ;)

Kommentarer
Postat av: Robban

Jag vill joina =D

2008-12-28 @ 02:01:33
Postat av: maya

jobbit med huvudvärk fortsät gärna läsa min blogg XD

2008-12-28 @ 16:54:22
URL: http://mayass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0