Lets do it like they do on the discoverychannel! (6)

(Digga rubriken!)
Haha, jag har vart så sjukt trött idag, kunde inte sova inatt, så jag satt och laddade ner musik och sånt.
H3h3, band så som Joshua fit for battle, Gone with the pain, Wow, Owls! och lite sånt. Pure screamo alltså : >

Fan, alltså jag blir helt cp när jag sovit såhär lite på såhär lång tid. Så ifall någon funnit mina extremt många sjuka skämt med referenser till sex och avföring stötande, förlåt! HAHA.
Nejmen... lite dum i huvudet får man allt vara.
Känns skittomt när Frida är borta though ._. Saknar henne redan!

Det var alltså sista skoldagen för terminen idag, fyfan vad skönt det känns alltså. Jag är extremt lättad över att jag lämnade in iaf 30% av det som ska ha lämnats in, haha. Får betygen och sådant ikväll, vill inte ens se dom. Kommer seriöst att bränna kuvertet utan att kolla eller något. Jag pallar inte.

Mamma ringde mig i skolan och frågade ifall jag "rent teoretiskt" ville ha en svart eller silvrig iPod. lol, "rent teoretiskt" alltså? ;)
Nä, ska bara vänta på att hon 'bajsar ut lite pengar' (hennes egna uttryck) så att jag får ipod, pengar till mellandagsrean och pengar till Berlin.

Fan vad jag längtar till Berlin btw!

Aja, nu ska jag fan sluta skriva, ska sitta och chilla lite, platta håret till Angelica kommer då hon kommer hit till stan för att därefter följa med mig till krono, since Frida is gone and I don't wanna go by myself (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0