kommer inte ihg´ va ja skulle skjriva

Kommer inte ihåg vad jag skulle skriva här, men något vare haha!
Jag och Linus kom precis in.
Först satt vi och chillade på en random bänk, sen var vi och kollade på Emmas hanbollsträning, YEAH RIGHt, okej vi kollade i typ en kvart... eller ngt, sen gick vi ut igen, och träffade Robin A och Nono, hähä, vi gick runt en kort stund och gick till OK där vi hämtade ut ett paket Linus fått, sedan insisterade Linus på att gå hem till honom igen så det gjorde vi.

hehe, vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag har tråkigt ochj känner för att skriva lol! z0r, hahahaha.... nä..nä...
Tror Linus är sur... eller ngt, han är som han brukar vara när han druckigt, lol. Fattar inte vf vi skulle gå in meeen. Sure thing babe ;D  Ligger ett par handbojor här på hans skrivbord, LOL! fake men ändå! punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0