Jag hatar att skriva rubriker

Jag hatar barn!
Seriöst, så jävla mycket!
Förutom min bror, han är okej när han inte ätit socker.
Men barn... från lågstadiet! Som petar sig i näsan och äter upp sitt eget snor(såg typ 5 sådana barn idag) -.-"
OCH BARN SOM KASTAR SNÖBOLLAR!
Började hota två barn som kastade en snöboll på mig -.-"
Kastade in den ena i en buske och sa att den var ful. Haha, mitt temprament <3
Sen sa jag att jag går på måg eftersom dom går på min skola.
Så kastade dom en till... dom kommer att ha en tuff vecka ;)
Roliga är att jag brukar stå och röka utanför deras hus varje jävla morgon påväg till skolan. LOL!

Och fan alltså, jag måstemåstemåstemåste ha cigg :(
Xisco hade glömt sitt leg och kunde inte köpa ._."
Och ingen kan följa med till krono imorn. Jävla balle alltså : <
Aldrig att jag vågar åka själv, kommer att bli nedslagen.

Handlade julklappar idag (Y)
Köpte i stort sett allt som behövdes köpa.


Aja, lite bilder iaf : >

...It doesn't take a genius to see that I'm not okay...




Frida the tärna ;)


Haha <3


Jennie är alltid normal på bilder : >



... Don't ask ;)

Kommentarer
Postat av: f- tärna

YESS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0