iPod

Ge mig en iPod nunununu!
Riktigt sugen på den med 120gig! Fatta vilka möjligheter eller O_O
Det enda jag stör mig på är att man måste ladda den i datorn, opraktiskt när man reser men det kan jag väl leva med...

Men chansen är liten att jag kommer få den, trots att den bara är ca.500kr dyrare än en iPod nano med 16gig.
Haha, som jag kanske inte heller kan få pga. att min familj är fattig. Men ska be mamma och pappa köpa tillsammans lol.

Vill ha nano för att jag diggar modellen så hårt, lätt att ha i fickan. Men bara det att 16gig räcker verkligen inte för mig. Wäh!

 eller ?
Svårt val, nano har iofs kortare batteritid och sånt. Men jag har ändå alltid velat ha en... men.. eh... 120gb! Fatta vilken power! Fatta hur många filmer och hur mkt jävla musik jag kommer kunna ha eller? O_O

Får se hur det blir, ska prata med my parents imorgon (6)

Btw, min mamma är rolig, hon kommer in i mitt rum varje kväll innan 11 och säger att hon ska stänga av internet för att jag inte ska vara inne på datorn sent, så gör hon aldrig det. Men ändå kommer hon hit för att tydligt framgöra att hon snart stänger av. LOL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0