Igår X''D

Hej bloggen!
Riktigt frustrerad att jag inte kunde blogga igår, ingen dator.
Men var och hämtade min laddare i skolan idag.

Haha, igår hände 3 saker värda att nämna i bloggen, 1 pinsam, 1 läskig, 1 bajsjobbig.

Haha, tar dom i ordning så jag börjar med den pinsamma.
Jag skulle typ gå utanför centralen och skulle röka. Så följde LillRobin med, så av någon anledning(XD?) slutade med att vi strulade lite lätt där mitt utanför centralen.
Hahahah, så hör jag en ganska välbekant röst ropa bakom mig(!)
- HAAAAA-HAAAAA! *pekar på mig*
Jag vänder mig om och där står Angelica och Xisco och asgarvar åt oss. Dom hade tydligen stått och kollat på oss ganska länge genom rutan och aaaasgarvat.
HAHAHAHA, så jääävla fult vare! Jag dog nästan.     Well, well.
  Det kommer inte att hända igen iaf XD


 
Sen den läskiga.
När vi satt på bussen hem från GBG (det gick inget tåg för att det var söndag)
Så börjar den helt plötsligt sakta ner till typ -20km/h
Och helt plötsligt drabbas vi av en extrem lukt av typ bränt gummi och alla säten bli asvarma.
Sen stannar bussen mitt ute på 45an och alla får gå ut där vi ser att det ryker som faaaan ur mitten av bussen och alla blir typ asrädda och går en lång bit ifrån bussen ifall den typ skulle sprängas eller något. Men, men.
Efter att chauffören hållt på med bussen igen så kunde vi gå på igen och den fungerade som vanligt.
Men han berättade aldrig vad det var som var felet och det luktade fortfarande bränt/ngn form av gas.



Sen den bajsjobbiga.
Jag kom hem typ, så hade jag bara lämnat min jacka i hallen utan att tänka direkt på det.
Sen när jag satte mig i köket och skulle fixa lite pizza. Så kommer mamma in i köket.
- HAR DU RÖKT IGEN?!
- Uhm... nej?
- Fyyy faaaan! Sluta sitta och ljuga mig rätt upp i ansiktet
*Hon går ut i hallen och hämtar ett av mina ciggpaket som tydligen stuckit upp ur min jackficka*
- VAD ÄR DET HÄR DÅ?!
- Ehm... dom är mina...
 
Sen fortsätter konversationen ett tag. Och jag berättar typ att jag är beroende och sånt, och att det inte är så jävla lätt att sluta.
Så nu tror hon att jag slutat men, men eh... ja...
Hon vet inte att jag hade ett till paket i väskan <3
Men, men. Vafan skulle jag göra då?
Berättade typ att Angelica aldrig rökt utan att det var jag hela tiden och sånt -.-"
haha, hon kommer aldrig lita på mig igen!



Ikväll ska jag blogga lite om hur jävla epic min prao är <3
Fiiifäään vad chill det är!

Aaaasrolig är han som vi har som handledare.


Kommentarer
Postat av: "Lill Robin"

Hahha^^ det var jätte pinsamt^_^ hoppas du inte får utegångsförbud:D

2008-12-01 @ 16:59:48
URL: http://robinmullo.blogg.se/
Postat av: F-nerd

MEN CASSANDRA?!!!! JAG TRODDE OCKSÅ ATT DU HADE SLUTAT!!!!!! jag är besviken! Mycket besviken, och är du någon slags sexmissbrukare eller? Nya killar hela tiden... DET ÄR VÄLL KILLAR VA?!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0