Huvudvärk...



Tjena folket!
Förut drabbades jag av en extrem huvudvärk, har inte haft så ont på flera år faktiskt.
Drabbas av huvudvärk ganska ofta pga. mitt överbett, men såhär ont har jag inte haft på hur länge som helst!
Man borde faktiskt vara lite mer tacksam när man inte har ont i huvudet, för det är så förbannat jobbigt.
Man kan inte tänka, man klarar varken ljus eller ljud, och ibland inte ens röra på sig.
Nej, huvudvärk är något som är förskräckligt jobbigt!

Något mer som är jobbigt, är när alla skriver på msn samtidigt, och smsar när man är upptagen. Så extremt störande!

aja, jag skriver mer imorgon, om kanske inte senare inatt!
Ses folket! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0