Hoho

Hej, jag vet att jag vart skitseg med att uppdatera bloggen det sista, men, men, har inte haft tid.
Är ju inte i skolan nu så att jag kan inte uppdatera därifrån.

Jag börjar bli sjuk också, vaknade flera gånger inatt av att jag var törstig men kunde inte dricka för att jag hade så extremt ont i halsen. Fan vad jobbigt.

Inge cigg kvar heller, Frida ringde och då kom det fram att dom hade vart i krono och köpt idag, utan mig! Idioter :(
Men ska tvinga Angelica och Xisco att följa med mig imorn och köpa 8D

fän,fän,fän!
Alltså... det känns som att jag har haft en jääävla otur det senaste, dom flesta som känner mig bra kan nog bekräfta det. Seriöst, det har hänt massa skit nu det senaste och jag har bara allmän otur i allt jag gör. Fitta!
Ifall det skulle finnas en gud så är den ute efter att jävlas så hårt med mig -.-"

Kommentarer
Postat av: F-rättare

Alltså, JAG köpte inte, Cornelia gjorde :P

Men jag kan hänga med om du vill, tycker om krono mer och mer, nästan så att man börjar känna sig som hemma!



Okej, haha, jag skojjade, men aja. ;)

Ring om Ange vägrar! kräääääääääääääm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0