Hihi, jag är glad

Vill ni veta en sak? Jag är glad.
Gladare än jag varit på länge, men samtidigt väldigt rädd, för varje gång jag blir glad så händer något som gör mig ännu ledsnare än innan...

Och nej, jag är inte bara glad för att jag fått massa saker och sånt där.
Utan för att min familjesituation är ganska stabil nu. Jag är överens med nästan alla, och det känns bara allmänt gött.
Jag vet att jag inte kommer känna såhär länge till, men det är ju lika bra att passa på att njuta nudå.

Imorgon ska jag till Göteborg med Jennie och Angelica, kulkul :D
Handla på mellandagsrean! Behöver verkligen nya kläder nu!
Åh, fan vad gött allt är ändå.

Natten var ganska komisk, jag låg och kollade på Twilight i min iPod och helt plötsligt börjar Angelica (som sov) prata och skälla ut mig, hon kallar mig dum i huvudet och säger att jag inte fattar något alls. HAHA!
Som tur är pratade hon i sömnen som hon brukar göra. Hon fortsatte prata med jämna mellanrum resten av natten men jag förstod aldrig direkt vad hon menade.
Somnade inte förens lite efter fem heller, Twilight är ju näst intill 2 timmar lång, så jag var inte klar förens runt tio i fem.
Sen var jag tvungen att gå upp 12.00 också för att pappa skulle hämta mig,
Så nu sitter jag här i min säng hos pappa och undrar varför i helvete jag gick upp så tidigt för att åka hit när jag ändå inte gör något alls.

Aja, livet funkar just nu och det är jag skitglad för! Nu ska jag ladda ner lite filmer och sånt till min iPod. Byebye suckers :D!


Kiss my eyes and lay me to sleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0