Gott och blandat - Förlusten

När jag var på överby upptäckte jag till min stora förvåning att det fanns Gott & Blandat för 5kr i kiosken...(!!!) FEM KRONOR PEOPLES! För det godaste godiset ever typ. Det hörs ju på namnet. GOTT och blandat!

Well, well. Vad händer om inte att Cassandra köper 3 påsar. (hade jag inte vart så fattig hade jag lätt köpt 10 som är max limit/customer)
Ja0ja0.

Sedan längtar jag efter en myskväll med film, maple och Gott & Blandat. Kvällen börjar hos hemma i stan.
Men sedan när jag åker till pappa upptäcker jag förskräckt att jag GLÖMT all Gott & Blandat hemma i stan :"(  :"(   :"(   :"(

Btw så är jag extremt röksugen nu ;_; ... döda migdödamigdödamig!
Att åka till sjuntorp utan cigg är något utav det dummaste jag gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0