GodMorgon!

Alltså, det känns verkligen som en morgon just nu...
Jag är trött, känner mig nyvaken, ligger i sängen med pyjamas och dator.
Hm >.<

Idag har vart nice, typ, vart grymt trött med annars helt okej.
Började med att Jennie försov sig så vi kom försent till jobbet, haha, vi skulle egentligen komma extra tidigt idag.
Ska ringa henne 06.30 imorn och väcka henne (Y) Haha, om ens jag är vaken då.

Sen efter praon så drog jag och Jennie till skolan för att hämta SO-böcker,
Därefter gick jag till Angelica där även Xisco var, vi chillade en stund för att sedan ta 4bussen till stan sen kronogården och köpa cigg (Y)

Efter det så åkte dom tillbaka hem till henne och jag stack hem, bara det att jag hade glömt min so-bok i hennes väska! >.> och SO-arbetet ska lämnas in imorgon fast jag kanske ska sova hos Linus då, fuck!

Aja, löser sig säkert, nu ska jag duscha sen skriva klart min bokrecension (Y)


Kommentarer
Postat av: your babe<33

du kan nog inte sova hos mig imon :( mamma säger att det inte är så bra idé, hon vill ha mig för hon själv o_O

2008-12-04 @ 22:13:06
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/
Postat av: your babe<33

jag tror inte du kan sova hos mig tyvärr, mamam vill typ ha mig för sig själv imon, vi behöver visst prata om lite stuff, ja bara kvalitets tid typ, men men, du får din film någon gång näste vecka babe<3

2008-12-04 @ 22:14:36
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0