Fucking whore christmas

Jag är hungrig!
Jag är tjock!
Jag är röksugen!
Jag är trött!
Jag är patetisk!


Aja, jag hatar julen mest av allt här i det moderna samhället på ett ungefär, seriöst... Finns det något värre?
Svar; Nej!

Uh, Men Angelica kommer nog hit imorn iaf : >   Näjz!
Kommer nog inte träffa henne så mkt mer innan hon åker till Spanien nämligen, kanske inte alls ,_,
Fan vad gay hon är som lämnar mig! Seriöst...
Jahapp,, och Linus åker bort över nyår och sånt, men det kan jag nog leva med eftersom det inte är speciellt länge, samma gäller Jennie som åker skidor efter nyår. Och alla andra bögar som åker bort.
Fags! Vad hade alla tänkt att jag skulle göra under jullovet?
Det är tillräckligt med att jag saknar Frida massor, hur fan kommer det bli när alla andra också åker då?
Fan ta er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0