Flytt! :D

Klockan är typ fem över 6, och jag ligger i sängen utan att ha åstakommit något alls under dagen...
Haha, har väntat på Jesper sedan typ klockan 4, men nu har han sagt att han faktiskt kommer snart,
Men han är så seg så att man vet aldrig, men ska bli kul att träffa honom iaf, det var ett tag sedan och han är underbart rolig att bara prata och chilla med.

Och vill ni höra en riktigt, riktigt rolig nyhet? : D
Pappa ska få hyra ett hus i Velanda, och det innebär att vi kommer ha det mycket, mycket större, jag kommer att få ett större rum, jag har lite närmare till stan (även ifall det är precis samma buss jag kommer att få ta -.-"), osv.
Sjukt kul är det!
Men tyvärr så har Eidar 3 månaders uppsägningstid så att vi kommer få flytta först runt början av April eller så.
Jag kommer att vara så sjukt mycket mer hos pappa när vi flyttat, även ifall det innebär en lite sämre ekonomisk situation så ska det bli underbart!
Men jag måste faktiskt erkänna att jag kommer att sakna sjuntorp lite grand i alla fall... Alla mina rökpromenader/poesitimmar in the middle of nowhere. Haha, men det ska bli skitkul att flytta ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0