Fän...

Alltså... fän!fän!fän!
Det är allt jag har att säga... FÄN!

Varför har allt skitit sig nu på sistonde?
Ni som känner mig kan inte förneka att jag haft en extrem otur på sista tiden... Seriöst...

Haha, pappa ringde typ kvart i tre och sa att jag hade möte med alkohol- och drogrhabiliterings gubben idag igen klockan 4... så jag tvingade honom att köra mig dit, och sedan vänta där för att köra mig tillbaka...
Fan heller att jag tänker gå i den kylan ända dit och tillbaka.
Så jag gick dit, och var allmänt dryg, ljög på som fään!
Och han jag pratade med var nog segast i hela världen. Seriöst!
Han pratade i slowmotion... jag skojar inte! Tog typ 5 minuter att få fram en hel mening bara för att han uttalade den så jävla långsamt...

Sen har jag bara allmänt varit skitsur sedan jag kom hem. Bråkat massa med mamma lol.
Funderar på att flytta till pappa... iaf för ett tag...
Får jag nytt fritidskort så gör jag nog det...
Bara att då kommer jag nästan inte ha några pengar alls.
Men, men. Det får jag väl leva med... eller nåt...
Och så jävla långt ifrån stan, bussarna går varrannan timme om inte ännu mer sällan -.-"
Mjeh, har inget bättre alternativ så det får väl bli så... kanske fram tills jul, nyår eller något iaf.

Aja, nu ska jag återgå till det jävla fucking skolarbetet.
4 stora arbeten tills torsdag och 3 lite mindre...
Kul?... Nej... Kanske skiter i skolan för att plugga hemma imorgon, beror på hur mkt jag hinner ikväll... Är ändå sjuk och kan behöva vila såå...
aja Hejdå..

Btw; Jag längtar tills jag blir lite någorlunda normalare... seriöst...
Nej, jag längtar tills jag får ett normalt like.
[Carebox!] 
Nejmen, hejdå 4 real now! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0