Fan

Weh, är röksugen, trött, sadface osv.
hehe, mamma blev, sur, besviken och ledsen när jag sa att jag inte skulle fira nyår hemma som jag gjort varje år sedan jag var liten. Utan att jag sover hos pappa i natt med Angelica.
Trodde inte att hon skulle ta det så hårt, eller mja. Jo kanske, för inte ifall min syster ska dit får hon ju faktiskt fira nyår ensam och hur kul är det?
Jaja, hon förstörde mitt peppmood iaf,

Och min iPod har hängt sig och fastnat på 'now playing'
Den har varit så ända sedan igår kväll, och den reagerar inte på datorn.
Jag får panik, vad ska jag göra? Den är ju helt ny! fick ju den för exakt en vecka sedan!
Åååhh! Allt som är tekniskt, elektriskt eller allmänt lol hatar mig just nu. Inget sådant har funkat för mig på ett tag nu.
Min datorskärmen hos mamma gick sönder, min stationära dator hos pappa krachade och en hårddisk är oåterställbar, min mobil ska vi inte ens prata om, näst intill oanvändbar då den stänger av sig hela tiden, går knappt att starta om och laggar på alla möjliga sätt. Sen har vi ju min skoldator också, laggar, virus, antivirusprogrammet fuckar, segar. Den kommer krascha snart.
Och nu min iPod
Seriöst? -.-" Jag kommer flippa snart!

Kommentarer
Postat av: iFrida

take it back, you'll get a new one, guarantee you know.. HAve you tried to push down the middle button and menu at the same time? Is work sometimes.. Happy new years! :)

2009-01-01 @ 07:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0