Fäääck

Tjenatjena.
Shit vad in i helvete jobbigt det är att inte ha cigg.
Skojar inte, det är fan det värsta som finns. Ska döda den som stal mina två paket.
Men har fixat till mig två halvor iaf -.-" tattigt I know.

Morgonen började 05.00 av att jag vaknade och inte visste var mobil var.
Jag sover alltid med den i handen så nu fick jag smått panik när jag inte hittade den, eftersom jag hatar av att vakna av att mobilen ligger under sängen och volymen på signalen bara ökar och man väcker alla i huset... Not fun!
Hittade den iaf till slut och sov 1.5 timme till.

Sen var jag med i luciatåget som tomte HAHA, 3 föreställningar och det var pinsamt och jobbigt somfän!
Vi var på samhall och lussade också, det var en i publiken som började gråta HAHAHA. Men jag sjöng inte, mimade.
Vi fick fika iaf (Y)

Jag och Angelica blev tillsagda för att våra bildspel hade lite för mycket 'partyparty' bilder i sig. HAHA. Jag hade fan inget sånt typ, har duktigt redigerat bort alla ölburkar, spritflaskor och cigaretter. Förutom på en bild, där Linus står och röker på centralen. Orka att dom bryr sig?
Så jag blev tvungen att redigera bort den -.-" LOL!
HAHAHA, Angelicas satte bilder på colaburkar över alla ölburkar. För det är ju inte så att någon kommer fatta vad som var där innan när man ser en inklippt colaburk? -.-"

Hoho, nu ska jag platta håret sen till överby med Jennie och köpa julklappar : >

Btw, min pappa fyller år idag och jag har inte köpt ngt.

Byebye, bloggar mer när jag kommer hem.
Ps. Jag hatar barn

Kommentarer
Postat av: your babe<33

HAHAHAHA! sa att du skulle ta typ bilder från min bdb, vem hatar itne barn babe? :*

2008-12-12 @ 18:15:58
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0