...

Seriöst... jag dampar sönder!
Jag har glömt min datorladdare hemma i stan (är hos pappa nu)
Så jag förde över mina arbeten fort som faan till ett USBminne innan datorn dog och nu fortsätter jag skriva på de genom att jag våldgästar Samanthas dator, varken hon eller Simone är här, so... h3h3h they'll never know ;)
Fast mja... det är är ju infact egentligen min dator, bara att jag gav bort den när jag fick damp för att den krachade, och ingen av mina filer gick att återställas -.-"
Well, well.
Det är bara det att HELA mitt jävla so arbete kom av någon anledning inte med på usbminnet ._.
Och jag hade arbetat med det i flera timmar, vilket innebär att jag måste fucking skriva om allt!

... jag hatar mitt liv just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0