...

...Jag har aldrig saknat dig så mycket som jag saknar dig nu...

(och nej, det är inte den ni tror att jag menar)




...Ta mig tillbaka till sommarn? Då jag inte tänkte så mkt utan mer söp och skrattade...

Haha bilder från i somras, fan vad jag saknar det <3
 Min födelsedag in my heart <3
Fallens in my heart <3
 Alla andra random roliga sommarminnen in my heart <3
 Fan... ta mig tillbaka...


Jag känner att jag fan bör sova nu... men jag kan inte ._.
Tror att jag ska skita i skolan imorgon ändå... ligger uppe och tänker en stund till...

Kommentarer
Postat av: F-jida

Hallå! Du är så söt :D Din arm ser mega lång ut på bilden :P Satans otur att din mamma kom på dig, igen.. Du får vara mer försiktig Cääs! Typ, inte röka hemma? :P längtar tills imorgon! :)

Postat av: Your b00b <3

Det snöade och jag orkade inte gå ut ._.

Hade pyjamas på mig, var osminkad i lockit hår ja0.

2008-12-10 @ 18:03:05
URL: http://epicwinner.blogg.se/
Postat av: your babe<33

saknar den tiden med som fään babe <3 underbart! nästa sommar för fan!

2008-12-12 @ 18:28:43
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0