En rubrik

Idag har jag inte gjort så mycket alls.
Kom ur sängen riktigt sent, runt 16.00 närmare sagt, sedan gjorde jag mig iordning och gick direkt till Angelica.
Där vi inte gjorde så mycket, det var meningen att vi skulle se på Twilight med Jennie men det blev aldrig av, så jag och Angelica kollade på ungefär halva av 'The butterfly Effect' vilket är den andra bästa filmen i världen! Men sedan var jag tvungen att ta bussen hem 22.14

Det var hur kallt som helst ute! Kollade på termometern när jag kom hem och det är hela -6c' Riktigt hemskt är det!

Sen kom jag hem, bråkade lite med mamma och så... Funderar allvarligt på att flytta till pappa.
Ifall han får det där stora huset i velanda kommer jag nog helt säkert att flytta... orkar inte med det här längre...

Och annars så är jag skitsur på min mobil!
Låg och smsade, sedan helt plötsligt stänger den av sig och vägrar starta >.<
Fan!



Aja,,, tänkte faktiskt ta och äta något nu ^^, Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0