Bostad

Tror att jag får fritidskort imorgon, så att jag tänkte ta och våldgästa Linus : >
Ska fråga ifall jag kan sova hos honom eller typ Emma för jag orkar inte vara hemma mer... seriöst...

Börjar att allvarligt fundera på att flytta till pappa helt nu... Hade det inte var så att han bodde så långt ifrån stan så hade jag lätt gjort det. Men nu är inte så fallet. Så när han flyttar närmre stan flyttar jag till honom, skiter i att jag kommer få det ännu sämre ekonomiskt, skiter i att det kommer bli bajsjobbigt i längden utav många anledningar.
Har redan bestämt att jag ska skriva över mig så att det står att jag bor 50/50 hos mamma och pappa, just nu står det att jag bor hos min mor och därmed betalar far underhållsstöd, desamma gäller min syster.
Haha, känns lite mobbat att jag inte har ngnstans att bo, eftersom jag varken vill bo hos mamma eller pappa...

Aja, skitsam, nu är jag så sjukt sugen på cola så att jag avlider, ska bara orka ta mig till köket och hämta ^_^

Btw; Jag älskar musik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0