Be proud!

Haha, jag insåg nyss att ingen av mina vänner typ har sett mig utan kajal de två senaste åren.
Möjligtvis Angelica ngn enstaka gång,
Och Jesper idag då.

Så jag tänkte att jag langar en bild, helt oredigerad
... brb, ska bara ta en bild, HAHAH.
... 10 minuter senare och jag sitter fortfarande kvar framför datorn...
... 15 minuter senare *reser mig upp, går mot badrumsspegeln och tar lite kort*
... Jag ljög, jag sitter fortfarande vid datorn... 20 minuter senare... men nu måste jag kissa så att jag kommer snart att resa mig....
... Det här går inge bra... det har nu gått 30 minuter och jag har fortfarande inte rört mig...
... Nufan! 10 minuter av egopix men fick inte en enda bra bild, haha, skyller på ljuset i badrummet (A)
Haha, insåg att det faktiskt ser ut som att jag har kajal på de flesta, men det är mascara
... Linus ringde och det har gått typ en timme, och jag har fortfarande inte valt bild, alla blev skitfula HAHA
Men kände bara för att ladda upp ngt ^^,
<- GodMorgon ._."


Kommentarer
Postat av: F-luder

Vad sött :)

Postat av: äänkie!

snyggt!

2008-12-09 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0