._________.'

Idag har varit helchill.
Först prao med våran extremt roliga handledare Adam som berättar roliga vitsar m.m.
Sen stan och fika med Jennie ^^

Men nu har jag åkt till pappa och det är bara så att jag har glömt min mobil i stan!
Fan, jag får ju för i helvete panik utan den.
Funderar på att åka ner till stan nu bara för att återförenas med min kära mobil <3
Seriöst... Kan inte leva utan den...
Ja! Jag är beroende -.-"

Wäääh!, ska kolla bussarna nu, byebye

Hahah, btw så tror mamma att jag mår dåligt över att jag 'slutar röka'
Jojo... jag slutar somfan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till emd mobilen darling bitch <3

2008-12-02 @ 20:16:44
URL: http://rosahallonfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0