10952

Hej hej!
Jag är nu hemma hos Anglica och slötittar lite på någon dokumentär om Abba som går på tv3.
Ganska trevligt ^^,

Förövrigt så har det varit riktigt kallt idag! Usch, Ska nog ta en kopp kaffe och lägga mig sängen när jag kommer hem :)
Spela lite Wii tror jag! Har faktiskt inte spelat så mycket sedan jag fick det i julklapp trots att det är hur kul som helst.
För jag är hur trött som helst, har sovit jättedåligt det senaste faktiskt, trots att det är lov. Men det funkar ändå, skönt att slippa skolstressen.

Imorgon tror jag att jag ska titta på min favoritfilm, Twilight med Angelica och Jennie! Ska bli massa mysigt då jag har extrem lust att se den nu igen, och Angelica har inte ens sett den än! Fast jag kan ju se den när jag vill eftersom jag har den på min iPod :)

Nej nu funderar jag på att dra med Angelica till Jätten och köpa chips!
Fast jag har ju lovat mig själv att gå ner i vikt... Men, men, chips är ju näst intill oemotståndligt ;)

Kommentarer
Postat av: maya

cool bakrund :D god jul

2008-12-27 @ 20:30:46
URL: http://mayass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0