-

Tjafan!
Det var ett tag sen,
Idag har känts som en väldigt låång dag.
Vaknade 06.40 ungefär, ringde och väckte Jennie för att vi skulle ta bussen som gick 07.42
Ja... det gjorde vi väl... men haha, vi tog 61an istället för 65an så vi kom försent iaf, haha som vi gjort varje jävla dag denna veckan.

Sen vare helchill på 'jobbet' slutade typ 13.30, drog hem till Angelica.
Vi hade pratat lite om att chilldricka med X o Jennie, men det blev inte av.
Så vi drog till gbg med 4tåget sen åkte vi till Tynnered, gick av i smycke,
Då ringde Angelica till Xisco och vi skulle tydligen av på frölunda torg -.-" Så gick vi dit.
Träffade X, Aria och Robin A.
Jag lovar! Dom är några av dom... omognaste jag träffat. haha, så jävla lame.
Vi var med dom en stund, sen blev det 8tåget hem. Jag mötte Jennie på kyrkogården.
Haha det var värsta fult, jag gick typ mot Jennie, och när jag är typ 100 meter ifrån ropar hon
- ÄR DET DU?!
Haha, I had lol'd so hard ifall det var ngn annan.

Aja vi drog till strandgatan iaf, fikade : > Göttans! Cheescake & Cola <3

Efter det gick vi ner mot torget, och påvägen (alltså typ 5 minuter) var det 3 st grupper av killar(alla invandrare) som stötte på oss, haha bara för att Jennie är en riktig blondie (A)
Skitfult vare!

Haha, sen när vi gick på bussen så fick vi reda på att bussen inte gick till sandhem utan bara till hojum, haha! Så Jennie fick gå av på resecentrum och cykla hem.
Sen kom pappa typ lite efter 11 och hämtade mig ^^

Ganska lyckad dag, förutom att jag typ är sjuk(tror att jag börjar få feber ;_;) och Robin A är jobbig HAHAHA

Well, well. Nu är jag trött som aset, ska käka upp min pizza sedan göra mig iordning för att sova : >
Göööött! : D


Imorn kanske det blir överby och handla julklappar : >

Kmr nog lite bilder från praon imorn med :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0